Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
21 jun, 11:59 2 kommentarer
Hej på er!
Imorgon går vi in i loppisveckan ✌️
Vädret ser ut att bli fantastiskt och vi hoppas på att allt ska flyta på så bra som möjligt!
Peter, vår loppisgeneral kommer att vara uppe på Ip i stort sett hela veckan 🤗. Vi är så tacksamma för det arbete han gör för föreningen!
Det går fortfarande att anmäla sig till helgen loppispass. Framför allt lördagens pass, där skulle vi behöva vara några fler!!
Om det så bara är några timmar tas hjälpen tacksamt emot!
Vi önskar er en härlig söndag i solen ☀️
Hälsningar från Styrelsen
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Elin Ahlqvist 21 jun, 13:05
👏🏼💚☀️
Anna Simonsen Igår, 23:17
Hej hur ser upppackningstiderna ut o vilka tider o med vad behöver man hjälp med på lördag?